Laatste nachtje - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Debbie Schreurs - WaarBenJij.nu Laatste nachtje - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Debbie Schreurs - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

05 Januari 2014 | Nederland, Venlo

Oehhhh spannend.
Nu komt het wel heeeeeel dicht bij. Over een paar uurtjes ben ik onderweg.

Mijn eerste blog van deze site!
Ik zal jullie vanuit hier allemaal op de hoogte houden van mijn avonturen.
De afgelopen drie dagen ben ik volop met dr voorbereidingen voor mijn reis bezig geweest. Wat neem ik allemaal mee, wat heb ik allemaal nodig, maar vooral.. Wat laat ik allemaal thuis.
Ik kan jullie vertellen dat er in mijn backpack, ja jongens, geen koffer! ;) geen stijltang, krultang of fohn te vinden is. Hihi, ik ben toch wel een beetje trots op mezelf.
De afgelopen dagen hebben ook in het teken gestaan van afscheid nemen van de mensen die dicht bij mij staan, wat neb ik een mooi afscheidsfeestje gehad, ik heb er van genoten!

Ik ga jullie nu niet langer vervelen met mijn verhaal, ik ben nog in Nederland dus heel spannend zal het daarom nog niet zijn! :)

Morgen vlieg ik vanuit Dusseldorf via Abu Dahbi, door Bangkok naar Krabi, daar zal ik opgehaald worden door een contactpersoon van het vrijwilligerswerk. Zij zal mijn naar mijn werkplek van de komende maand brengen. Een opvanghuis voor kinderen waarvan de ouders in de gevangenis zitten. Wauw wat een uitdaging. Na de kennismaking zal ik kennis gaan maken met mijn gastgezin waar ik een maand zal verblijven. Ik kijk er enorm naar uit.

Genoeg redenen om het verhaaltje nu uit te blazen en mijn ogen nog even 4 uur te sluiten. Dromende over een waanzinnige ervaring die ik tegemoet zal gaan.

Ik moet zeggen, het begint nu toch echt wel te kriebelen.

Lieve mensen, tot over een paar maandjes!

Dikke kus!

  • 05 Januari 2014 - 02:07

    Juud:

    heel veel succes en vooral plezier!

  • 05 Januari 2014 - 11:12

    Bernadette:

    He stoer vrouwke, ik wens je een goede reis en vooral heeeeeeeel veeeeel plezier. Ik ben zeer benieuwd naar al je avonturen. Geniet ervan x

  • 05 Januari 2014 - 11:55

    Tommy:

    Enjoy'

  • 05 Januari 2014 - 12:03

    Geronimo:

    Go Debbieee!! Heel veel plezier en maak er een onvergetelijk avontuur van!

  • 05 Januari 2014 - 12:15

    Desi:

    Ik ga je volgen! Geniet van de mensen en het warme weer. Doe alles wat je leuk lijkt! Zet m op! X

  • 06 Januari 2014 - 10:42

    Francis:

    Hey lieve Debs,
    Onwijs veel plezier daar, ga er lekker van genieten!
    Ik ga je volgen!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2014

Cambodia, a land with a history

03 Juni 2014

I lost my heart in Laos

12 Mei 2014

Back to the beginning

23 April 2014

The golden land

24 Maart 2014

Be YOU tiful
Debbie

Bijna is het zo ver, over 10 dagen, op 5 januari stap ik in het vliegtuig en zal mijn reis naar Azië beginnen. Ik zal beginnen in Phuket, thailand, waar ik een maand lang vrijwilligerswerk zal gaan doen in een opvanghuis voor kinderen waarvan de ouders in de gevangenis zitten. Hierna zal mijn reis verder gaan en wil ik nog naar Myanmar, Maleisië, Cambodja, Laos en Vietnam. Op deze blog houd ik mijn reisverhalen bij en zal ik foto's plaatsen van mijn avonturen en gebeurtenissen.

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 806
Totaal aantal bezoekers 10194

Voorgaande reizen:

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

29 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: